شرح وظائف اداره حسابداری منابع و تنظیم حسابها
- تهیه و تنظیم صورتهای مالی دانشگاه و صورتهای مالی اساسی به انضمام یادداشتهای همراه
- ثبت و تحریر اسناد بودجه ای و پرداخت تنخواه به واحد های تابعه
- بررسی تراز عملیاتی دانشگاه و واحد های تابعه
- آموزش نحوه ثبت اسناد و راهنمایی واحد های تابعه و همکاران ستاد در زمینه ثبت و گزارشهای سیستم نظام نوین مالی
- تهیه گزارشهای مورد نیاز مدیریت از حسابهای ستاد و واحد
- تحریر کلیه اسناد مالی دانشگاه و واحدهای تابعه در دفاتر قانونی حسابداری مطابق با استانداردها
- تهیه و تنظیم گزارشات مالی و ترازعملیاتی ماهانه و سالیانه و ارسال به خزانه و دیوان محاسبات عمومی کشور
- صدور چک کلیه اسناد مالی و مسئولیت و نظارت بر بایگانی اسناد مالی
- راهنمایی و رفع مشکل ستاد و واحد های تابعه در زمینه نرم افزار نظام نوین مالی و انجام مکاتبات
- بررسی حساب رابط اعتبارات ستاد و واحدهای تابعه به تفکیک منابع اعتباری ،برنامه و ...
- تهیه صورت مغایرت بانکی از تمامی حساب های دانشگاه