شرح وظائف اداره حسابداری منابع و تنظیم حسابها
 
  • تهیه و تنظیم صورتهای مالی دانشگاه و صورتهای مالی اساسی به انضمام یادداشتهای همراه
  • ثبت و تحریر اسناد بودجه ای و پرداخت تنخواه به واحد های تابعه
  • بررسی تراز عملیاتی دانشگاه و واحد های تابعه
  • آموزش نحوه ثبت اسناد و راهنمایی واحد های تابعه و همکاران ستاد در زمینه ثبت و گزارشهای سیستم نظام نوین مالی
  • تهیه گزارشهای مورد نیاز مدیریت از حسابهای ستاد و واحد
  • تحریر کلیه اسناد مالی دانشگاه و واحدهای تابعه در دفاتر قانونی حسابداری مطابق با استانداردها
  • تهیه و تنظیم گزارشات مالی و ترازعملیاتی ماهانه و سالیانه و ارسال به خزانه و دیوان محاسبات عمومی کشور
  • صدور چک کلیه اسناد مالی و مسئولیت و نظارت بر بایگانی اسناد مالی
  • راهنمایی و رفع مشکل ستاد و واحد های تابعه در زمینه نرم افزار نظام نوین مالی و انجام مکاتبات
  • بررسی حساب رابط اعتبارات ستاد و واحدهای تابعه به تفکیک منابع اعتباری ،برنامه و ...
  • تهیه صورت مغایرت بانکی از تمامی حساب های دانشگاه